Ikona košíkuV košíku máte 0 položek
ZAPOMENUTÉ HESLO

Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších dotazů, které nám zasíláte a snažili se na všechny pečlivě a co nejpodrobněji odpovědět. Prozkoumejte seznam nejčastějších dotazů:

Kolik stojí poštovné a balné
Zásilky zasíláme obyčejně ZDARMA nebo doporučeně. Obyčejné zásilky sice spoří náklady kupujícímu, avšak mohou s sebou přinášet možná rizika, která na sebe v plném rozsahu přebírá kupující. Přečtěte si velmi pozorně informace o poštovném a balném a zvažte, zda je pro vás volba obyčejné zásilky ta nejvhodnější.

Při platbě dobírkou činí poštovné a balné 99 Kč, při platbě předem převodem činí poštovné 49 Kč. Zákazníci s objednávkou v hodnotě zboží nad 1 000 Kč mají poštovné ZDARMA.

Kdy mi to přijde
Vzhledem k tomu, že samolepky na auto se jménem dítěte jsou vyráběny vždy na zakázku, není možné zboží expedovat obratem, ale musíme jej nejprve vyrobit. Abychom měli dostatečnou rezervu k výrobě samolepek, vyhrazujeme si maximálně tři pracovní dny na výrobu a expedici zboží. V případě, že si vyberete platbu předem převodem, počítáme výrobní čas počínaje dnem připsání platby na náš účet. O expedici zboží jste informování e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon, který jste uvedli u objednávky.

Proč je poštovné a balné tak drahé
Cena poštovného se odvíjí od tarifů České pošty, kterou primárně využíváme k odeslání objednaného zboží. Cenu za poštovné a balné máme stanovenou na dolní hranici nákladů. Expediční náklady, jako např. odvoz na poštu, administrativa s tím spojená, výplně, vnitřní obaly, tiskoviny jsou běžně hrazeny naší firmou.

Vyplatí se mi platba předem převodem
Ano, ale pouze v případě, že vlastníte bankovní účet. V opačném případě platbu převodem nedoporučujeme. Nesmíte zapomínat na fakt, že i banka si za převod peněz účtuje poplatek. Mnoho zákazníků si ve snaze ušetřit na poštovném zvolí platbu předem převodem, ačkoliv nevlastní bankovní účet. Velké překvapení je pak čeká na přepážce banky, kdy pokladní vyžaduje poplatek za provedenou platbu. Abychom totiž mohli platbu identifikovat, musíme uvést variabilní symbol.

Zákazníci, kteří nevlastní bankovní účet, mohou platbu provést na poště pomocí složenky a peníze zašlou přímo na účet. Nevýhodou této platby je její časová náročnost - připsání na účet trvá až 5 prac. dní. Cena za platbu pomocí složenky se odvíjí od převáděné částky, avšak lze narovinu napsat, že je pro zákazníka nevýhodná.
 
Jak je zboží baleno a posíláno
Veškeré zboží je baleno v papírových obalech - obal je volen dle charakteru zboží. Jedná se zejména o obyčejné poštovní obálky nebo o poštovní krabice z vlnité lepenky. Větší samolepky (nebo jejich části) jsou zarolovány do sebe - nikdy je nepřehýbáme nebo neskládáme, zboží by se tím zničilo.

Může se stát, že je obal při předání zásilky Českou poštou porušený nebo poničený. V takovém případě doporučujeme zásilku nepřevzít. Je však nezbytné, abyste nás o této skutečnosti obratem informovali. Zásilky jsou pojištěny a za jejich zničení nese odpovědnost Česká pošta.

Z jakého materiálu jsou samolepky
Všechny samolepky jsou vyráběny ze samolepících fólií s dlouhou životností. Samolepící fólie jsou určeny k polepování dopravních prostředků. Samolepce nevadí ani kartáče v myčce, ani výrazné změny teplot nebo další nepříznivé vlivy venkovního prostředí. Fólie se však nesmí výrazně mechanicky namáhat (např. lepit pod stěrač), lepit na extrémně nerovná a rezavá místa na karoserii, neboť se tím výrazně snižuje její životnost a fólie má tendenci se odlepovat.

Jak se samolepky na auto lepí
Ačkoliv by se mohlo na první pohled zdát, že lepení je složité, není tomu tak. Stačí vám k tomu pouze průměrná manuální zručnost a špetka trpělivosti. Občas se stává, hlavně při lepení skel, že samolepka na skle nechce držet. Je to tím, že aktivační doba lepidla činí cca 48 hodin (podle vnější teploty a teploty podkladu), kdy se spojí s podkladem. U každé objednávky je přiložený návod k lepení, kde najdete přesný postup lepení.

Mohu si zvolit vlastní rozměr
Samozřejmě, ano. Samolepky jsou vždy vyráběny přímo na zakázku, žádné zboží není skladem a zákazník si tedy může zvolit jeden z běžných rozměrů nebo si zvolit svůj vlastní. Stačí vložit pouze jeden z rozměrů, druhý se dopočítává automaticky.

Jak nastavím rozměr
V detailu většiny výrobků najdete sekci 2. Vyberte rozměr samolepky na auto. Zde vyberete přednastavený rozměr nebo do pole vlastní uvedete rozměr svůj. Stačí pouze jeden rozměr, druhý se dopočítává automaticky podle proporcí obrázku. Nepřehlédněte informaci o minimální velikosti. Menší rozměr, než ten který je uveden, bohužel nelze vyrobit.
 
Mohu k samolepce dopsat jméno nebo text
Ke každé samolepce na auto lze samozřejmě dopsat jméno dítěte nebo jakýkoliv text o délce 30 znaků. K tomuto účelu si v kroku 4, zvolíte nejen individuální text, ale zároveň si vyberete jedno z písem, které na takový text bude použito. Nezapomeňte, prosím, že velikost samolepky se změní přidáním řádku textu (orientačně je to o cca 2 cm na výšku). V případě, že textové políčko nevyplníte, nebude pod samolepkou žádný text. Cena samolepky zůstává stejná.

Jak mám postupovat, když zásilka nedorazí
Z dlouhodobé praxe víme, že problém je ve většině případů na straně České pošty - doručovatel/ka vám nedá oznámení o uložení zásilky, uvedli jste neúplnou nebo špatnou adresu nebo jste si zásilku nechali zaslat na své pracoviště, kde Vás doručovatel nenašel (případně nenašel vůbec Vaše pracoviště). Ve všech případech je tato záležitost řešitelná, i když přiznáváme, že zasílání zásilek na pracoviště začíná být neřešitelný problém. E-mailem a SMS zprávou zasíláme podací číslo zásilky, a to Vám stačí k jejímu vyzvednutí na poště. Nemusíte tedy čekat na to, až budete mít oznámení o uložení zásilky. S podacím číslem zásilku vyhledáte po internetu nebo si ji rovnou vyzvednete na poště.

Doporučujeme Vám kontaktovat telefonicky svou pobočku České pošty, případně poštu osobně navštívit a trvat na dohledání zásilky ve skladu - po 48 hodinách ji tam na 99% mají uloženou. V případě, že zásilka nebude uložena na Vaší poště, kontaktujte nás. Zásilku u České pošty můžeme reklamovat. Doba reklamace je zpravidla 21 kalendářních dnů.
 
Tato pravidla ovšem neplatí u obyčejných zásilek. Tyto se nedají ani dohledat, ani reklamovat. Nedoručení, ztráta zásilky, poničení obsahu nebo obalu jde vždy k tíži kupujícího, který je o této skutečnosti upozorněn před dokončením objednávky.

Dodáváte samolepky i na Slovensko
Bohužel nedodáváme a ani to nemáme do budoucna v plánu.

Dodáváte samolepky i do jiných zemí
Bohužel, ne. Zboží zasíláme výhradně do České republiky. 
Zboží expedujeme do 3 pracovních dnů ode dne objednávky či platby. Zásilky zasíláme doporučeně s platbou:

• převodem: 49 Kč • dobírkou: 99 Kč

Obyčejné zásilky mají poštovné ZDARMA!

U objednávek na dobírku s hodnotou zboží vyšší než 1 000 Kč poštovné a balné neúčtujeme.

Návod k lepení | Návod na odstranění samolepek | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Cookies | Reklamační řád | Copyright | Partnerský program
logoprinty | samolepky na zeď | samolepky na auto | CZIN.eu
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.